Just as low as I was high the night before


Postat av: :D

Jätte vacker, speciellt håret. Förresten om jag får fråga, vad var det för slags färger du använde?

Svar: Till vad, håret?
Burgundy och sedan använde jag mig bara av tre olika vanliga färgpennor (sådana där som liknar blyerts men är färgade) och lade på glas.
Ebba B

2013-05-02 @ 19:49:27
Postat av: Jennifer

Det skulle vara väldigt intressant att se dig göra videor när du tecknar. Speedpaint ungefär.

Svar: Planerar att göra det, men måste komma mig för bara
Ebba B

2013-05-03 @ 20:03:48 | URL: http://calandyer.blogg.se/
Postat av: Diana

den var snygg, men inte direkt sådana saker som jag brukar gilla :I men vad använde du? (alltså, pennor)

2013-09-18 @ 15:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0