Instagram

Har tänkt börja använda det nu (har haft en användare i någon månad men aldrig kommit igång) och bland annat lägga upp teckningar där (i lite fler olika stadier än här på bloggen). Så om ni vill följa mitt arbetes gång lite mer ingående eller bara se lite bilder från min vardag (vilket också läggs upp där) så kan ni följa mig:
anemisk
 

Postat av: Karin

Åh så roligt!
Fann dig på instagram för någon dag sen bara. Men ja.. Det var ju minst sagt längesedan du la upp något! Så det är underbart att du ska börja använda det igen, just när jag hittat dig där. :)

Svar: Blir jätteglad!
Ebba B

2013-05-29 @ 07:41:47
Postat av: Linnea

Din instagram är jättefin!

Svar: Tack!
Ebba B

2013-05-29 @ 09:25:43 | URL: http://fth.blogg.se
Postat av: Anja

Har du ritat handen?

Svar: Nej, det är ett foto, men fjärilarna i taket har jag ritat!
Ebba B

2013-05-29 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0