Inaktivitet

Nu kommer snart sommaren och mycket kommer hända för min del. Jag kommer vara bortrest mycket och jag saknar för studen en egen dator då jag nyss fått lov att lämna in min skoldator. Så jag kommer troligtivs inte blogga så otroligt mycket nu på ett tag (men lite blir det allt). Jag hoppas ni fortsätter kolla här emellanåt ändå. Och till hösten kommer jag börja blogga väldigt aktivt planerar jag. Det kommer ju bli mycket skapande då jag går bild- och formgivningslinjen på gymnasiet!

Postat av: M

Låter rätt bra, ändå. :)

2013-06-06 @ 20:01:23 | URL: http://porcelaine.blogg.se
Postat av: Anonym

Kommer ändå att kolla in varje dag!

Svar: Det gläder mig verkligen!
Ebba B

2013-06-10 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0