Remake

Har gjort om en av mina äldsta bilder nu. För att se tydligare utveckling. Men blev inte helt nöjd med hårets fall på den nya bilden. Men ja. Man ser ju ändå en tydlig skillnad.
Vinter 2012       
Sommar 2011     
 
 

Postat av: Scarlette

Väldigt snyggt :)

2012-12-26 @ 18:09:08
Postat av: katt97

Coolt super fint hälsningar katt97

2012-12-27 @ 07:26:37
Postat av: Lisa

GRYMT!!
Skulle du kunna berätta om hur du lär dig och sådant? Hur din utveckling har formats. Och skulle vilja ha en nybörjarguide med ProMarkers, har precis köpt ett par.
Kram!

Svar: Alltså min utveckling har liksom bara kommit till mig allt eftersom. Plötsligt kommer jag på att man kan göra på ett annat sätt, och funkar det bättre så kör jag på så, och annars fortsätter jag som förut. Och sen så fortsätter det bara så helt enkelt.
Ebba B

2012-12-27 @ 11:10:00
Postat av: Ida

Åh, så himla fin! Blev lite smått förälskad i den nya versionen :) Säljer du några teckningar?

Svar: Jag skulle gärna sälja om det inte vore för att jag är så fäst vid vissa bilder. Tror nog att jag inte skulle kunna sälja mina gamla, men om jag i förväg då jag gör bilden vet att jag ska sälja den så skulle jag nog kunna göra det.
Ebba 15

2013-03-07 @ 21:30:58 | URL: http://aidu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0