Ordning och reda.

Hö-hö, det var en bra en. Det är så här det alltid ser ut då jag sitter och ritar.
I alla fall, It's moving forward. Med bilden då. Tycker nästan att det ser ut som att den kan bli bra.

Postat av: Ett förslag

Hej! Jag undrar om du kunde börja skriva namnen på de promarkers du använder till dina bilder i dina inlägg? :)

Svar: Jag använder från 20 till 60 st per bild, så nej, det orkar jag inte.
Ebba B

2012-12-18 @ 17:36:10
Postat av: Ett förslag

Du behöver ju inte skriva alla. :)
Du kan ju skriva t.ex: Några Promarkers jag använde till denna bild var... :)

Svar: Nja, jag vet inte. Känns ganska ovärt att bara säga några.
Ebba B

2012-12-19 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0